Dit project betreft de ontwikkeling van branding, verpakking, point of sale materiaal en andere reclame-uitingen ter promotie van het verfrissende Green tea drankje ‘Real Leaf’ van Nestea Asia. De briefing wisselde gaandeweg en hieronder zijn enkele proposities uitgewerkt.
Abri voor verfrissend Green Tea drankje. De communicatie is gebaseerd op alle goede benefits van Green Tea, vertaald in symbolen in het profiel. ‘The real force of nature’ laat de kracht van Green Tea zien wanneer het gedronken wordt.
Deze theeplukkers krijgen wel heel veel voor elkaar; als knipoog naar de gebruiker een theeplantage met plukpatroon van Nestea Real Leaf.
In deze propositie gaat het erom dat het drinken van Green Tea het beste uit je naar boven haalt, daar waar je goed in bent gaat als vanzelf met een lekkere dosis energie!
‘The Force of Nature’ laat de kracht van de natuur zien welke letterlijk tot uiting komt in de mensen die Real Leaf drinken.
Nestea – The Real Force of Nature
Dit project betreft de ontwikkeling van branding, verpakking, point of sale materiaal en andere reclame-uitingen ter promotie van het verfrissende Green tea drankje ‘Real Leaf’ van Nestea Asia. De briefing wisselde gaandeweg en hieronder zijn enkele proposities uitgewerkt.
Abri voor verfrissend Green Tea drankje. De communicatie is gebaseerd op alle goede benefits van Green Tea, vertaald in symbolen in het profiel. ‘The real force of nature’ laat de kracht van Green Tea zien wanneer het gedronken wordt.
Deze theeplukkers krijgen wel heel veel voor elkaar; als knipoog naar de gebruiker een theeplantage met plukpatroon van Nestea Real Leaf.
In deze propositie gaat het erom dat het drinken van Green Tea het beste uit je naar boven haalt, daar waar je goed in bent gaat als vanzelf met een lekkere dosis energie!
‘The Force of Nature’ laat de kracht van de natuur zien welke letterlijk tot uiting komt in de mensen die Real Leaf drinken.
Nestea – The Real Force of Nature
Dit project betreft de ontwikkeling van branding, verpakking, point of sale materiaal en andere reclame-uitingen ter promotie van het verfrissende Green tea drankje ‘Real Leaf’ van Nestea Asia. De briefing wisselde gaandeweg en hieronder zijn enkele proposities uitgewerkt.
Abri voor verfrissend Green Tea drankje. De communicatie is gebaseerd op alle goede benefits van Green Tea, vertaald in symbolen in het profiel. ‘The real force of nature’ laat de kracht van Green Tea zien wanneer het gedronken wordt.
Deze theeplukkers krijgen wel heel veel voor elkaar; als knipoog naar de gebruiker een theeplantage met plukpatroon van Nestea Real Leaf.
In deze propositie gaat het erom dat het drinken van Green Tea het beste uit je naar boven haalt, daar waar je goed in bent gaat als vanzelf met een lekkere dosis energie!
‘The Force of Nature’ laat de kracht van de natuur zien welke letterlijk tot uiting komt in de mensen die Real Leaf drinken.