Nestea – The Real Force of Nature

Back
Dit project betreft de ontwikkeling van branding, verpakking, point of sale materiaal en andere reclame-uitingen ter promotie van het verfrissende Green tea drankje ‘Real Leaf’ van Nestea Asia. De briefing wisselde gaandeweg en hieronder zijn enkele proposities uitgewerkt.
Real Leaf_pack
Real Leaf_mood
 Real Leaf_1
Abri voor verfrissend Green Tea drankje. De communicatie is gebaseerd op alle goede benefits van Green Tea, vertaald in symbolen in het profiel. ‘The real force of nature’ laat de kracht van Green Tea zien wanneer het gedronken wordt.
Real Leaf_pos2
Real Leaf_pos9
Deze theeplukkers krijgen wel heel veel voor elkaar; als knipoog naar de gebruiker een theeplantage met plukpatroon van Nestea Real Leaf.
 Real Leaf_po11
 Magic2
 Magic2
AW Realleaf Apple 480ml CS3
In deze propositie gaat het erom dat het drinken van Green Tea het beste uit je naar boven haalt, daar waar je goed in bent gaat als vanzelf met een lekkere dosis energie!
 Real Leaf_3
‘The Force of Nature’ laat de kracht van de natuur zien welke letterlijk tot uiting komt in de mensen die Real Leaf drinken.
Realleaf_mojo3

Nestea – The Real Force of Nature

Back
Dit project betreft de ontwikkeling van branding, verpakking, point of sale materiaal en andere reclame-uitingen ter promotie van het verfrissende Green tea drankje ‘Real Leaf’ van Nestea Asia. De briefing wisselde gaandeweg en hieronder zijn enkele proposities uitgewerkt.
Real Leaf_pack
 Real Leaf_mood
 Real Leaf_1
Abri voor verfrissend Green Tea drankje. De communicatie is gebaseerd op alle goede benefits van Green Tea, vertaald in symbolen in het profiel. ‘The real force of nature’ laat de kracht van Green Tea zien wanneer het gedronken wordt.
Real Leaf_pos2
Real Leaf_pos9
Deze theeplukkers krijgen wel heel veel voor elkaar; als knipoog naar de gebruiker een theeplantage met plukpatroon van Nestea Real Leaf.
 Real Leaf_po11
 Magic2
 Magic2
AW Realleaf Apple 480ml CS3
In deze propositie gaat het erom dat het drinken van Green Tea het beste uit je naar boven haalt, daar waar je goed in bent gaat als vanzelf met een lekkere dosis energie!
 Real Leaf_3
‘The Force of Nature’ laat de kracht van de natuur zien welke letterlijk tot uiting komt in de mensen die Real Leaf drinken.
Realleaf_mojo3

Nestea – The Real Force of Nature

Back
Dit project betreft de ontwikkeling van branding, verpakking, point of sale materiaal en andere reclame-uitingen ter promotie van het verfrissende Green tea drankje ‘Real Leaf’ van Nestea Asia. De briefing wisselde gaandeweg en hieronder zijn enkele proposities uitgewerkt.
 Real Leaf_1
Abri voor verfrissend Green Tea drankje. De communicatie is gebaseerd op alle goede benefits van Green Tea, vertaald in symbolen in het profiel. ‘The real force of nature’ laat de kracht van Green Tea zien wanneer het gedronken wordt.
Real Leaf_pos2
Real Leaf_pos9
Deze theeplukkers krijgen wel heel veel voor elkaar; als knipoog naar de gebruiker een theeplantage met plukpatroon van Nestea Real Leaf.
 Real Leaf_po11
 Magic2
 Magic2
AW Realleaf Apple 480ml CS3
In deze propositie gaat het erom dat het drinken van Green Tea het beste uit je naar boven haalt, daar waar je goed in bent gaat als vanzelf met een lekkere dosis energie!
 Real Leaf_3
‘The Force of Nature’ laat de kracht van de natuur zien welke letterlijk tot uiting komt in de mensen die Real Leaf drinken.
Realleaf_mojo3